English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Selbstständiges Lernen an der Laborschule: empirische Befunde zu Selbstregulation und Selbstkonzept

Trautwein, U. (2005). Selbstständiges Lernen an der Laborschule: empirische Befunde zu Selbstregulation und Selbstkonzept. In R. Watermann, S. Thurn, K.-J. Tillmann, & P. Stanat (Eds.), Die Laborschule im Spiegel ihrer PISA-Ergebnisse: pädagogisch-didaktische Konzepte und empirische Evaluation reformpädagogischer Praxis (pp. 213-224). Weinheim: Juventa.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Trautwein, Ulrich1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2005
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 237747
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Die Laborschule im Spiegel ihrer PISA-Ergebnisse: pädagogisch-didaktische Konzepte und empirische Evaluation reformpädagogischer Praxis
Source Genre: Book
 Creator(s):
Watermann, R.1, Editor           
Thurn, Susanne, Editor
Tillmann, Klaus-Jürgen, Editor
Stanat, Petra1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
Publ. Info: Weinheim : Juventa
Pages: 318 Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 213 - 224 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Juventa-Materialien
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -