English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Exklusion von Schüler/innen mit sonderpädagogischem Förderbedarf: ein Beitrag zur Debatte um nationale Bildungsstandards und die Schule für alle

Pfahl, L., & Powell, J. J. W. (2005). Die Exklusion von Schüler/innen mit sonderpädagogischem Förderbedarf: ein Beitrag zur Debatte um nationale Bildungsstandards und die Schule für alle. Gemeinsam leben: Zeitschrift für Integrative Erziehung, 13(2), 68-78.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Pfahl, Lisa1, Author              
Powell, Justin J. W.1, Author              
Affiliations:
1Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074297              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2005
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 241469
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Gemeinsam leben: Zeitschrift für Integrative Erziehung
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 13 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 68 - 78 Identifier: -