English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Institution Schule und die Lebenswelt der Schüler: vertiefende Analysen der PISA-2000-Daten zum Kontext von Schülerleistungen

Schümer, G., Tillmann, K.-J., & Weiß, M. (Eds.). (2004). Die Institution Schule und die Lebenswelt der Schüler: vertiefende Analysen der PISA-2000-Daten zum Kontext von Schülerleistungen (1. Aufl.). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schümer, Gundel1, 2, Editor           
Tillmann, Klaus-Jürgen, Editor
Weiß, Manfred, Editor
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: 221 p.
 Publishing info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 1. Aufl.
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 206481
ISBN: 3-531-14305-0
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show