English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Multiple Zielerreichung in Schulen: Das Beispiel der Laborschule Bielefeld: Eine Evaluation mit Instrumenten aus Schulleistungsuntersuchungen

Stanat, P., Watermann, R., Trautwein, U., Brunner, M., & Krauss, S. (2003). Multiple Zielerreichung in Schulen: Das Beispiel der Laborschule Bielefeld: Eine Evaluation mit Instrumenten aus Schulleistungsuntersuchungen. Die Deutsche Schule, 95(4), 394-412.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Stanat, Petra1, Author              
Watermann, Rainer1, Author              
Trautwein, Ulrich1, Author              
Brunner, Martin1, Author              
Krauss, Stefan2, Author              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2003
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 60430
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Die Deutsche Schule
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 95 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 394 - 412 Identifier: ISSN: 0012-0731