English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  PISA und die verzögerte Entwicklung der deutschen Schule

Lenhardt, G. (2003). PISA und die verzögerte Entwicklung der deutschen Schule. In A. Grimm (Ed.), Nach dem PISA-Schock: Wie gelingt eine Neuorientierung in der Bildungspolitik? Dokumentation einer Tagung der Evangelischen Akademie Loccum vom 25. bis 27. Oktober 2002 (pp. 115-127). Rehburg-Loccum: Evangelische Akademie.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Lenhardt, Gero1, 2, Author           
Affiliations:
1Center for Sociology and the Study of the Life Course, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074289              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2003
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 111877
Other: alg:az0400013
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Nach dem PISA-Schock : Wie gelingt eine Neuorientierung in der Bildungspolitik? Dokumentation einer Tagung der Evangelischen Akademie Loccum vom 25. bis 27. Oktober 2002
Source Genre: Book
 Creator(s):
Grimm, Andrea, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Rehburg-Loccum : Evangelische Akademie
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 115 - 127 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Loccumer Protokolle
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 63/2002 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -