English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Jugendliche ohne Schulabschluss und ihre Wege in den Arbeitsmarkt

Solga, H. (2003). Jugendliche ohne Schulabschluss und ihre Wege in den Arbeitsmarkt. In K. S. Cortina, J. Baumert, A. Leschinsky, K. U. Mayer, & L. Trommer (Eds.), Das Bildungswesen in der Bundesrepublik Deutschland: Strukturen und Entwicklungen im Überblick (Rev. and ext. ed., pp. 710-754). Reinbek bei Hamburg: Rowohlt.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Solga, Heike1, Author           
Affiliations:
1Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074297              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2003
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 121637
Other: alg:id10002687
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Das Bildungswesen in der Bundesrepublik Deutschland: Strukturen und Entwicklungen im Überblick
Source Genre: Book
 Creator(s):
Cortina, Kai S.1, Editor           
Baumert, Jürgen1, 2, Editor           
Leschinsky, Achim2, Editor           
Mayer, Karl Ulrich3, Editor           
Trommer, Luitgard1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
3 Center for Sociology and the Study of the Life Course, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074289            
Publ. Info: Reinbek bei Hamburg : Rowohlt, Rev. and ext. ed.
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 710 - 754 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: rororo-sachbuch
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 61122 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -