English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Repräsentationsaktivitäten zur Förderung proportionalen und graphisch-visuellen Verständnisses im Grundschulalter

Hardy, I. (2002). Repräsentationsaktivitäten zur Förderung proportionalen und graphisch-visuellen Verständnisses im Grundschulalter. In H. Petillon (Ed.), Individuelles und soziales Lernen in der Grundschule - Kindperspektive und pädagogische Konzepte (pp. 43-49). Opladen: Leske + Budrich.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Hardy, Ilonca1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 14517
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Individuelles und soziales Lernen in der Grundschule - Kindperspektive und pädagogische Konzepte
Source Genre: Book
 Creator(s):
Petillon, H., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Opladen : Leske + Budrich
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 43 - 49 Identifier: ISBN: 3-8100-3070-8

Source 2

show
hide
Title: Jahrbuch Grundschulforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 5 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -