English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Wie abstrakt lernt das Grundschulkind? Neuere Ergebnisse der entwicklungspsychologischen Forschung

Stern, E. (2002). Wie abstrakt lernt das Grundschulkind? Neuere Ergebnisse der entwicklungspsychologischen Forschung. In H. Petillon (Ed.), Individuelles und soziales Lernen in der Grundschule - Kindperspektive und pädagogische Konzepte (pp. 27-42). Opladen: Leske + Budrich.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Stern, Elsbeth1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 14551
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Individuelles und soziales Lernen in der Grundschule - Kindperspektive und pädagogische Konzepte
Source Genre: Book
 Creator(s):
Petillon, H., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Opladen : Leske + Budrich
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 27 - 42 Identifier: ISBN: 3-8100-3070-8

Source 2

show
hide
Title: Jahrbuch Grundschulforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 5 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -