English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Selbstbezogene Fähigkeitskognitionen im Kontext Schule : Die Rolle unterschiedlicher Referenzrahmen

Köller, O., & Möller, J. (2001). Selbstbezogene Fähigkeitskognitionen im Kontext Schule: Die Rolle unterschiedlicher Referenzrahmen. In R. K. Silbereisen, & M. Reitzle (Eds.), Psychologie 2000: Bericht über den 42. Kongreß der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena 2000 (pp. 380-390). Göttingen: Hogrefe.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Köller, Olaf1, Author           
Möller, Jens, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2001
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 176117
Other: 44060
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Psychologie 2000 : Bericht über den 42. Kongreß der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena 2000
Source Genre: Book
 Creator(s):
Silbereisen, R. K., Editor
Reitzle, M., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Göttingen : Hogrefe
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 380 - 390 Identifier: -