English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Gesellschaftliche Anomie und moralpädagogische Intervention : Moral im Zeitalter individueller Wirksamkeitserwartungen

Edelstein, W. (2001). Gesellschaftliche Anomie und moralpädagogische Intervention: Moral im Zeitalter individueller Wirksamkeitserwartungen. In W. Edelstein, F. Oser, & P. Schuster (Eds.), Moralische Erziehung in der Schule: Entwicklungspsychologie und pädagogische Praxis (pp. 13-34). Weinheim: Beltz.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Edelstein, Wolfgang1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2001
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 177113
Other: 43980
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Moralische Erziehung in der Schule: Entwicklungspsychologie und pädagogische Praxis
Source Genre: Book
 Creator(s):
Edelstein, Wolfgang1, Editor           
Oser, F., Editor
Schuster, P., Editor
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
Publ. Info: Weinheim : Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 13 - 34 Identifier: -