English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Epistemologische Überzeugungen und Fachverständnis im Mathematik- und Physikunterricht

Köller, O., Baumert, J., & Neubrand, J. (2000). Epistemologische Überzeugungen und Fachverständnis im Mathematik- und Physikunterricht. In Mathematische und physikalische Kompetenzen am Ende der gymnasialen Oberstufe (pp. 229-269). Opladen: Leske + Budrich.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Köller, Olaf1, Author           
Baumert, Jürgen1, 2, Author                 
Neubrand, Johanna, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 190515
Other: 32233
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Mathematische und physikalische Kompetenzen am Ende der gymnasialen Oberstufe
Source Genre: Book
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: Opladen : Leske + Budrich
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 229 - 269 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: TIMSS/III: Dritte Internationale Mathematik- und Naturwissenschaftsstudie. Mathematische und naturwissenschaftliche Bildung am Ende der Schullaufbahn
Source Genre: Series
 Creator(s):
Baumert, Jürgen1, 2, Editor                 
Bos, Wilfried1, 2, Editor           
Lehmann, Rainer, Editor
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 2 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -