English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Non scholae sed vitae discimus? Auf der Suche nach globalen und spezifischen Transfereffekten des Lateinunterrichts

Haag, L., & Stern, E. (2000). Non scholae sed vitae discimus? Auf der Suche nach globalen und spezifischen Transfereffekten des Lateinunterrichts. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 14(2/3), 146-157.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Haag, Ludwig, Author
Stern, Elsbeth1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 190989
Other: 32193
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 14 (2/3) Sequence Number: - Start / End Page: 146 - 157 Identifier: -