English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Schulformen als differentielle Entwicklungsmilieus - Eine ungehörige Fragestellung?

Baumert, J., Köller, O., & Schnabel, K.-U. (2000). Schulformen als differentielle Entwicklungsmilieus - Eine ungehörige Fragestellung? In Gewerkschaft Erziehung und Wissenschaft (Ed.), Messung sozialer Motivation: Eine Kontroverse (pp. 28-69). Frankfurt/M.: Bildungs- und Förderungswerk der GEW im DGB.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9C1E-9 Version Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-9C1F-7
Genre: Book Chapter

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Baumert, Jürgen1, 2, Author              
Köller, Olaf1, Author              
Schnabel, Kai-Uwe1, Author              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Method: -
 Identifiers: eDoc: 191048
Other: 32144
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Messung sozialer Motivation : Eine Kontroverse
Source Genre: Book
 Creator(s):
Gewerkschaft Erziehung und Wissenschaft, Editor  
Affiliations:
-
Publ. Info: Frankfurt/M. : Bildungs- und Förderungswerk der GEW im DGB
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 28 - 69 Identifier: -