English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Konzeption und Aussagekraft der TIMSS-Leistungstests: Zur Diskussion um TIMSS-Aufgaben aus der Mittelstufenphysik (Part 1)

Baumert, J., Klieme, E., Lehrke, M., & Savelsbergh, E. R. (2000). Konzeption und Aussagekraft der TIMSS-Leistungstests: Zur Diskussion um TIMSS-Aufgaben aus der Mittelstufenphysik (Part 1). Die Deutsche Schule, 92(1), 102-115.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Baumert, Jürgen1, 2, Author           
Klieme, Eckhard1, 2, Author           
Lehrke, Manfred, Author
Savelsbergh, Elwin Rudolf1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 191053
Other: 32139
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Die Deutsche Schule
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 92 (1) Sequence Number: - Start / End Page: 102 - 115 Identifier: -