English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Fachleistungen im voruniversitären Mathematik- und Physikunterricht im internationalen Vergleich

Baumert, J., Bos, W., & Watermann, R. (2000). Fachleistungen im voruniversitären Mathematik- und Physikunterricht im internationalen Vergleich. In J. Baumert, W. Bos, & R. Watermann (Eds.), TIMSS/III: Dritte Internationale Mathematik- und Naturwissenschaftstudie. Mathematische und naturwissenschaftliche Bildung am Ende der Schullaufbahn (pp. 129-180). Opladen: Leske + Budrich.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Baumert, Jürgen1, 2, Author              
Bos, Wilfried3, Author              
Watermann, Rainer1, Author              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
3External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2000
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 191055
Other: 32137
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: TIMSS/III: Dritte Internationale Mathematik- und Naturwissenschaftstudie. Mathematische und naturwissenschaftliche Bildung am Ende der Schullaufbahn
Source Genre: Multi-Volume
 Creator(s):
Baumert, Jürgen1, 2, Editor            
Bos, Wilfried1, 2, Editor            
Watermann, Rainer1, Editor            
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Opladen : Leske + Budrich
Pages: - Volume / Issue: Vol. 2. Mathematische und physikalische Kompetenzen am Ende der gymnasialen Oberstufe Sequence Number: - Start / End Page: 129 - 180 Identifier: -