English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Eine Prozeßstudie selbstregulierten Lernverhaltens im Kontext aktueller affektiver und motivationaler Faktoren

Schmitz, B., & Wiese, B. S. (1999). Eine Prozeßstudie selbstregulierten Lernverhaltens im Kontext aktueller affektiver und motivationaler Faktoren. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, 31(4), 157-170.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schmitz, Bernhard1, Author           
Wiese, Bettina S.2, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
2Center for Lifespan Psychology, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074288              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 1999
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 192054
Other: 20901
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 31 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 157 - 170 Identifier: -