English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Projektunterricht in der Regelschule: Anmerkungen zur pädagogischen Freiheit des Lehrers

Schümer, G. (1999). Projektunterricht in der Regelschule: Anmerkungen zur pädagogischen Freiheit des Lehrers. In U. Steffens, & T. Bargel (Eds.), Lehren und Lernen im offenen Unterricht: Empirische Befunde und kritische Anmerkungen (pp. 41-56). Wiesbaden: Landesinstitut für Pädagogik.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schümer, Gundel1, 2, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 1999
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 192055
Other: 20900
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Lehren und Lernen im offenen Unterricht: Empirische Befunde und kritische Anmerkungen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Steffens, U., Editor
Bargel, T., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : Landesinstitut für Pädagogik
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 41 - 56 Identifier: -