English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  TIMSS - Mathematisch-naturwissenschaftlicher Unterricht im internationalen Vergleich - Wie können Schulen und Lehrer reagieren?

Schnabel, K.-U. (1998). TIMSS - Mathematisch-naturwissenschaftlicher Unterricht im internationalen Vergleich - Wie können Schulen und Lehrer reagieren? In Verband Bildung und Erziehung e.V. (Ed.), Wie wird Deutschlands Bildung fit für die Zukunft? (pp. 24-33). Bonn: Verband Bildung und Erziehung.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-A150-E Version Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-A151-C
Genre: Book Chapter

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schnabel, Kai-Uwe1, Author              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 1998
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 194796
Other: 9297
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Wie wird Deutschlands Bildung fit für die Zukunft?
Source Genre: Book
 Creator(s):
Verband Bildung und Erziehung e.V., Editor  
Affiliations:
-
Publ. Info: Bonn : Verband Bildung und Erziehung
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 24 - 33 Identifier: -