English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Prüfungsangst und Lernen: Empirische Analysen zum Einfluß fachspezifischer Leistungsängstlichkeit auf schulischen Lernfortschritt

Schnabel, K.-U. (1998). Prüfungsangst und Lernen: Empirische Analysen zum Einfluß fachspezifischer Leistungsängstlichkeit auf schulischen Lernfortschritt. Münster: Waxmann.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schnabel, Kai-Uwe1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 1998
 Publication Status: Issued
 Pages: 201, XIV
 Publishing info: Münster : Waxmann
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 194798
Other: 9295
ISBN: 3-89325-612-1
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Pädagogische Psychologie und Entwicklungspsychologie
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 5 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -