English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Marke ist ein öffentliches Gut

von Weizsäcker, C. C. (2010). Die Marke ist ein öffentliches Gut. In A. Deichsel, & M. Schmidt (Eds.), Jahrbuch Markentechnik 2011/2012, Markenmobilisierung Markenwelt Markenforschung Horizonte (pp. 201-218).

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
von Weizsäcker, Carl Christian1, Author           
Deichsel, A., Editor
Schmidt, M., Editor
Affiliations:
1Max Planck Institute for Research on Collective Goods, Max Planck Society, ou_2173688              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Jahrbuch Markentechnik 2011/2012, Markenmobilisierung Markenwelt Markenforschung Horizonte
Source Genre: Book
 Creator(s):
Deichsel, A., Editor
Schmidt, M., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 201 - 218 Identifier: -