English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Geltung des Brutto-Prinzips für die Unterbrechung von Spiel- und Fernsehfilmen durch Werbung

Engel, C. (1994). Die Geltung des Brutto-Prinzips für die Unterbrechung von Spiel- und Fernsehfilmen durch Werbung. Zeitschrift für Urheber- und Medienrecht, 38, 335-342.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Engel, Christoph1, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Research on Collective Goods, Max Planck Society, ou_2173688              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 1994
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Urheber- und Medienrecht
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 38 Sequence Number: - Start / End Page: 335 - 342 Identifier: -