English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Macht der Filmbilder. Literaturgeschichte(n) und visuelle Evidenz im Kontext des populären Buchmarktes

Sarkhosh, K. (2015). Die Macht der Filmbilder. Literaturgeschichte(n) und visuelle Evidenz im Kontext des populären Buchmarktes. In A. Hölter, & M. Schmitz-Emans (Eds.), Literaturgeschichte und Bildmedien (HERMEIA) (pp. 203-230). Heidelberg: Synchron Publishers GmbH.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Sarkhosh, Keyvan1, Author           
Affiliations:
1Department of Language and Literature, Max Planck Institute for Empirical Aesthetics, Max Planck Society, ou_2421695              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2015-10-07
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: ISBN: 978-3-939381-85-3
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Literaturgeschichte und Bildmedien (HERMEIA)
Source Genre: Book
 Creator(s):
Hölter, Achim1, Editor
Schmitz-Emans, Monika2, Editor
Affiliations:
1 Universität Wien, ou_persistent22            
2 Ruhr-Universität Bochum , ou_persistent22            
Publ. Info: Heidelberg : Synchron Publishers GmbH
Pages: 368 Volume / Issue: 14 Sequence Number: - Start / End Page: 203 - 230 Identifier: -