Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Social interaction and contextual constraints influence adult word learning

Kotz, S. A., & Verga, L. (2015). Social interaction and contextual constraints influence adult word learning. Poster presented at 7th Annual Meeting of the Society for the Neurobiology of Language, Chicago, IL, USA.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Kotz, Sonja A.1, 2, Autor           
Verga, Laura1, Autor           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              
2School of Psychological Sciences, University of Manchester, United Kingdom, ou_persistent22              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2015-10-15
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: 7th Annual Meeting of the Society for the Neurobiology of Language
Veranstaltungsort: Chicago, IL, USA
Start-/Enddatum: 2015-10-15 - 2015-10-17

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: