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  The effect of consumer ratings and attentional allocation on product valuations

Ashby, N. J. S., Glöckner, A., & Walasek, L. (2015). The effect of consumer ratings and attentional allocation on product valuations. Judgment and decision making, 10(2), 172-184.

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Urheber

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 Urheber:
Ashby, Nathaniel J. S.1, Autor           
Glöckner, Andreas1, Autor           
Walasek, Lukasz, Autor
Affiliations:
1Max Planck Institute for Research on Collective Goods, Max Planck Society, ou_2173688              

Inhalt

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Details

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Sprache(n):
 Datum: 2015
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Judgment and decision making
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 10 (2) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 172 - 184 Identifikator: -