Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Putting sociology first - Reconsidering the role of the social in ‘Nature of Science’ education

Zemplén, G. Á. (2010). Putting sociology first - Reconsidering the role of the social in ‘Nature of Science’ education. Science & Education, 18(5), 525-559. Retrieved from http://www.springerlink.com/content/egh2322g25668342/fulltext.pdf.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Zemplén, Gábor Á.1, Autor           
Affiliations:
1Department Experimental Systems and Spaces of Knowledge, Max Planck Institute for the History of Science, Max Planck Society, ou_2266698              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2010
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: URI: http://www.springerlink.com/content/egh2322g25668342/fulltext.pdf
eSciDoc: alt_escidoc:50823
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Science & Education
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 18 (5) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 525 - 559 Identifikator: -