Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Human culture versus great ape traditions: Mechanisms of observational learning in human children and great apes

Tennie, C. (2009). Human culture versus great ape traditions: Mechanisms of observational learning in human children and great apes. PhD Thesis, Univ., Göttingen.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Tennie, Claudio1, Autor           
Affiliations:
1Department of Developmental and Comparative Psychology, Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Max Planck Society, ou_1497671              

Inhalt

einblenden:
ausblenden:
Schlagwörter: Hominids--Imitation; Hominids--Learning; Imitation in children; Learning, Psychology of; Psychology, Comparative
 Zusammenfassung: -

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2009
 Publikationsstatus: Angenommen
 Seiten: V, 131
 Ort, Verlag, Ausgabe: Göttingen : Univ.
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: Doktorarbeit

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: