English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Große Kinder und ihre Entwicklungsaufgaben: Handelnde Subjekte zwischen Schuleintritt und Jugendalter

Krappmann, L. (2016). Große Kinder und ihre Entwicklungsaufgaben: Handelnde Subjekte zwischen Schuleintritt und Jugendalter. In C. Förster, E. Hammes-Di Bernardo, M. Rißmann, & S. Tänzer (Eds.), Pädagogische Lebenswelten älterer Kinder: Zwischen Anspruch und Wirklichkeit (pp. 12-16). Freiburg i. Br.: Herder.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
id10006956.pdf (Publisher version), 386KB
 
File Permalink:
-
Name:
id10006956.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Restricted (embargoed till 2018-09-30) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Krappmann, Lothar1, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 2016
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Pädagogische Lebenswelten älterer Kinder: Zwischen Anspruch und Wirklichkeit
Source Genre: Book
 Creator(s):
Förster, C., Editor
Hammes-Di Bernardo, E., Editor
Rißmann, M., Editor
Tänzer, S., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Freiburg i. Br. : Herder
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 12 - 16 Identifier: -