Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Dissociation of implicit and explicit Theory of Mind tasks in preschoolers' behavior and brain development

Grosse Wiesmann, C. (2016). Dissociation of implicit and explicit Theory of Mind tasks in preschoolers' behavior and brain development. Poster presented at CEU Summer School: Understanding Communication and Understanding Minds: The Role of Metarepresentation, Budapest, Hungary.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

ausblenden:
 Urheber:
Grosse Wiesmann, Charlotte1, Autor           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              

Inhalt

einblenden:

Details

ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2016-07-02
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

ausblenden:
Titel: CEU Summer School: Understanding Communication and Understanding Minds: The Role of Metarepresentation
Veranstaltungsort: Budapest, Hungary
Start-/Enddatum: 2016-06-27 - 2016-07-02

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: