English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Differenzielle Effekte von Klassenführung und Unterstützung für Schülerinnen und Schüler mit Migrationshintergrund

Seiz, J., Decristan, J., Kunter, M., & Baumert, J. (2016). Differenzielle Effekte von Klassenführung und Unterstützung für Schülerinnen und Schüler mit Migrationshintergrund. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 30(4), 237-249. doi:10.1024/1010-0652/a000186.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
id10007052.pdf (Publisher version), 253KB
 
File Permalink:
-
Name:
id10007052.pdf
Description:
-
Visibility:
Restricted (embargoed till 2018-02-21) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show
hide
Locator:
http://dx.doi.org/10.1024/1010-0652/a000186 (Publisher version)
Description:
-

Creators

show
hide
 Creators:
Seiz, Johanna1, Author              
Decristan, Jasmin, Author
Kunter, Mareike1, Author              
Baumert, Jürgen2, Author              
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2016
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: DOI: 10.1024/1010-0652/a000186
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 30 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 237 - 249 Identifier: -