English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Das subjektive Erleben des Übergangs in die weiterführende Schule: Die Bedeutung der Antizipation für die Bewältigung dieses kritischen Lebensereignisses

Knoppick, H., Becker, M., Neumann, M., Maaz, K., & Baumert, J. (2016). Das subjektive Erleben des Übergangs in die weiterführende Schule: Die Bedeutung der Antizipation für die Bewältigung dieses kritischen Lebensereignisses. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, 48(3), 129-143. doi:10.1026/0049-8637/a000152.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
id10007107.pdf (Publisher version), 256KB
 
File Permalink:
-
Name:
id10007107.pdf
Description:
-
Visibility:
Restricted (embargoed till 2019-02-20) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show
hide
Locator:
http://dx.doi.org/10.1026/0049-8637/a000152 (Publisher version)
Description:
-

Creators

show
hide
 Creators:
Knoppick, Henrike, Author
Becker, Michael1, Author              
Neumann, Marko1, Author              
Maaz, Kai1, Author              
Baumert, Jürgen2, Author              
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2016
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: DOI: 10.1026/0049-8637/a000152
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 48 (3) Sequence Number: - Start / End Page: 129 - 143 Identifier: -