English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Fachmann oder Buhmann? Der Pharmareferent als Marketinginstrument im 20. Jahrhundert

Thoms, U. (2014). Fachmann oder Buhmann? Der Pharmareferent als Marketinginstrument im 20. Jahrhundert. Zeitschrift für Unternehmensgeschichte, 59(2), 196-219. doi:10.1515/zug-2014-0206.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Thoms, Ulrike1, Author           
Affiliations:
1History of the Max Planck Society, Max Planck Institute for the History of Science, Max Planck Society, ou_2266705              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2017-07-262014-10-01
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: DOI: 10.1515/zug-2014-0206
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Unternehmensgeschichte
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 59 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 196 - 219 Identifier: ISSN: 0342-2852