English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Bildungswissenschaftliches Wissen und professionelle Kompetenz in der Lehramtsausbildung: Ergebnisse des Projekts BilWiss

Kunter, M., Kunina-Habenicht, O., Baumert, J., Dicke, T., Holzberger, D., Lohse-Bossenz, H., et al. (2017). Bildungswissenschaftliches Wissen und professionelle Kompetenz in der Lehramtsausbildung: Ergebnisse des Projekts BilWiss. In C. Gräsel, & K. Trempler (Eds.), Entwicklung von Professionalität pädagogischen Personals: Interdisziplinäre Betrachtungen, Befunde und Perspektiven (pp. 27-54). Wiesbaden: Springer VS.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
id10001199.pdf (Publisher version), 975KB
 
File Permalink:
-
Name:
id10001199.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Restricted (embargoed till 2019-05-17) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Kunter, Mareike1, Author           
Kunina-Habenicht, Olga1, Author           
Baumert, Jürgen2, Author                 
Dicke, Theresa, Author
Holzberger, Doris, Author
Lohse-Bossenz, Hendrik, Author
Leutner, Detlev, Author
Schulze-Stocker, Franziska, Author
Terhart, Ewald, Author
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2017
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Entwicklung von Professionalität pädagogischen Personals: Interdisziplinäre Betrachtungen, Befunde und Perspektiven
Source Genre: Book
 Creator(s):
Gräsel, C., Editor
Trempler, K., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : Springer VS
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 27 - 54 Identifier: -