Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Characterisation of the pedestal parameters of JET ELMy H-modes at high triangularity, high plasma current and high power

Sartori, R., Saibene, G., Loarte, A., Lomas, P. J., Thomas, P. R., Andrew, Y., et al. (2005). Characterisation of the pedestal parameters of JET ELMy H-modes at high triangularity, high plasma current and high power. Talk presented at 10th IAEA Technical Meeting on H–mode Physics and Transport Barriers. St. Petersburg. 2005-09-28 - 2005-09-30.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

ausblenden:
 Urheber:
Sartori, R.1, Autor
Saibene, G.1, Autor
Loarte, A.1, Autor
Lomas, P. J.1, Autor
Thomas, P. R.1, Autor
Andrew, Y.1, Autor
Giroud, C.1, Autor
Kempenaars, M.1, Autor
de la Luna, E.1, Autor
Korotkov, A.1, Autor
Nunes, I.1, Autor
Stober, J.2, Autor           
JET EFDA Contributors, Autor  
Affiliations:
1EFDA Close Support Unit, Garching, MPI fur Plasmaphysik, 2 Boltzmannstrasse, Garching, DE; EURATOM/UKAEA Fusion Association, Culham Science Centre, Abingdon, OX14 3EA, UK; Association EURATOM/CEA, CE Cadarache, F-13108 St. Paul-lez-Durance, CEDEX, F; EURATOM/FOM Association, Institut voor plasmafysica” Rijnhuizen”, Nieuwegein, The Netherlands; Asociacion EURATOM/CIEMAT para Fusion, CIEMAT, Madrid, Spain; Associação EURATOM/IST, Centro de Fusão Nuclear, 1049-001 Lisbon, Portugal, ou_persistent22              
2Experimental Plasma Physics 1 (E1), Max Planck Institute for Plasma Physics, Max Planck Society, ou_1856295              

Inhalt

einblenden:

Details

ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum:
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 242520
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

ausblenden:
Titel: 10th IAEA Technical Meeting on H–mode Physics and Transport Barriers
Veranstaltungsort: St. Petersburg
Start-/Enddatum: 2005-09-28 - 2005-09-30

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: