English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Zum Zusammenhang von Förderungsformen und akademischer Kultur

Schlee, G. (2017). Zum Zusammenhang von Förderungsformen und akademischer Kultur. In S. Schaede (Ed.), Unvermeidliche Königsdisziplinen?: zur forschungspolitischen Relevanz des Selbstverständnisses von Geistes- und Sozialwissenschaften im norddeutschen Raum (pp. 105-113). Rehburg-Loccum: Evangelische Akademie Loccum.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/21.11116/0000-0000-F5CB-7 Version Permalink: http://hdl.handle.net/21.11116/0000-0001-20BE-5
Genre: Book Chapter

Files

show Files
hide Files
:
2017_Schlee_Förderungsformen und akademische Kultur_.pdf (Publisher version), 4MB
Name:
2017_Schlee_Förderungsformen und akademische Kultur_.pdf
Description:
-
Visibility:
Public
MIME-Type / Checksum:
application/pdf / [MD5]
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schlee, Günther1, Author              
Affiliations:
1Department 'Integration and Conflict', MPI for Social Anthropology, Max Planck Society, ou_907575              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2017
 Publication Status: Published in print
 Pages: 9 p.
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Method: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Unvermeidliche Königsdisziplinen?: zur forschungspolitischen Relevanz des Selbstverständnisses von Geistes- und Sozialwissenschaften im norddeutschen Raum
Source Genre: Book
 Creator(s):
Schaede, Stefan1, Editor
Affiliations:
1 Evangelische Akademie Loccum, ou_persistent22            
Publ. Info: Rehburg-Loccum : Evangelische Akademie Loccum
Pages: 188 p. Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 105 - 113 Identifier: ISBN: 978-3-8172-7916-6

Source 2

show
hide
Title: Loccumer Protokolle
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 16 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: ISSN: 0177-1132