English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Determinanten des Schriftspracherwerbs: Zum Einfluss kognitiver, sozialer und behavioraler Merkmale auf die Lese- und Rechtschreibkompetenz von Grundschülern

Pöthke, S. (2017). Determinanten des Schriftspracherwerbs: Zum Einfluss kognitiver, sozialer und behavioraler Merkmale auf die Lese- und Rechtschreibkompetenz von Grundschülern. Master Thesis, Universität Rostock, Rostock.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
id10007677.pdf (Any fulltext), 2MB
 
File Permalink:
-
Name:
id10007677.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Private
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
Zugriff nur über die Bibliothek des MPIB
License:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Pöthke, Sarah1, Author           
Jungmann, Tanja2, Referee
Schroeder, Sascha3, Referee
Affiliations:
1Max Planck Research Group Reading Education and Development (REaD), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074296              
2External Organizations, ou_persistent22              
3Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2017-08-212017
 Publication Status: Published in print
 Pages: IV, 98
 Publishing info: Rostock : Universität Rostock
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: Master

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show