English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Motivationale Orientierungen und Aspekte schulischen Wohlbefindens vor und nach der Berliner Schulstrukturreform

Jansen, M., Stäbler, F., Becker, M., & Neumann, M. (2017). Motivationale Orientierungen und Aspekte schulischen Wohlbefindens vor und nach der Berliner Schulstrukturreform. In M. Neumann, M. Becker, J. Baumert, K. Maaz, & O. Köller (Eds.), Zweigliedrigkeit im deutschen Schulsystem: Potenziale und Herausforderungen in Berlin (pp. 295-320). Münster: Waxmann.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/21.11116/0000-0001-6585-7 Version Permalink: http://hdl.handle.net/21.11116/0000-0001-6586-6
Genre: Book Chapter

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Jansen, Malte, Author
Stäbler, Fanziska, Author
Becker, Michael1, Author              
Neumann, Marko1, Author              
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2017
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zweigliedrigkeit im deutschen Schulsystem: Potenziale und Herausforderungen in Berlin
Source Genre: Book
 Creator(s):
Neumann, Marko1, Editor            
Becker, Michael1, Editor            
Baumert, J.2, Editor            
Maaz, K.1, Editor            
Köller, O.1, Editor            
Affiliations:
1 External Organizations, ou_persistent22            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Münster : Waxmann
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 295 - 320 Identifier: -