English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Öffnung von Bildungswegen in der Sekundarstufe II und die Wahrung von Standards: Analysen am Beispiel der Englischleistungen von Oberstufenschülern an integrierten Gesamtschulen, beruflichen und allgemein bildenden Gymnasien [Creating educational career options on the upper secondary school level and safe-guadring standards: Ilustrative analyses of students' achievement in English classes at comprehensive secondary schools, vocational schools, and general secondary schools]

Köller, O., Baumert, J., Cortina, K. S., Trautwein, U., & Watermann, R. (2004). Öffnung von Bildungswegen in der Sekundarstufe II und die Wahrung von Standards: Analysen am Beispiel der Englischleistungen von Oberstufenschülern an integrierten Gesamtschulen, beruflichen und allgemein bildenden Gymnasien [Creating educational career options on the upper secondary school level and safe-guadring standards: Ilustrative analyses of students' achievement in English classes at comprehensive secondary schools, vocational schools, and general secondary schools]. Zeitschrift für Pädagogik, 50, 679-700.

Item is

Basic

show hide
Genre: Journal Article

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Köller, Olaf1, Author              
Baumert, Jürgen2, Author              
Cortina, Kai S.1, Author              
Trautwein, Ulrich2, Author              
Watermann, Rainer2, Author              
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: Other: alg:az0504938
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogik
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 50 Sequence Number: - Start / End Page: 679 - 700 Identifier: -