English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Struktur, Prozeß, Diskurs: Curriculumtheoretische Überlegungen am Beispiel eines Entwurfs der Sozialwissenschaft für die Schule

Edelstein, W. (1976). Struktur, Prozeß, Diskurs: Curriculumtheoretische Überlegungen am Beispiel eines Entwurfs der Sozialwissenschaft für die Schule. In D. Lenzen (Ed.), Die Struktur der Erziehung und des Unterrichts: Strukturalismus in der Erziehungswissenschaft? (pp. 153-181). Kronberg: Athenäum-Verlag.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Edelstein, Wolfgang1, Author              
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 1976
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: Other: alg:id10002656
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Die Struktur der Erziehung und des Unterrichts: Strukturalismus in der Erziehungswissenschaft?
Source Genre: Book
 Creator(s):
Lenzen, D., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Kronberg : Athenäum-Verlag
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 153 - 181 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Athenäum-Taschenbücher
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 3147 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -