English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Theoretischer Ertrag und praktischer Nutzen der SCHOLASTIK-Studie zur Entwicklung im Grundschulalter: Kommentar

Edelstein, W. (1997). Theoretischer Ertrag und praktischer Nutzen der SCHOLASTIK-Studie zur Entwicklung im Grundschulalter: Kommentar. In F. E. Weinert, & A. Helmke (Eds.), Entwicklung im Grundschulalter (pp. 475-484). Weinheim: Beltz.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Edelstein, Wolfgang1, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 1997
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: Other: alg:id10001544
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Entwicklung im Grundschulalter
Source Genre: Book
 Creator(s):
Weinert, F. E., Editor
Helmke, A., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Weinheim : Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 475 - 484 Identifier: -