English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Lernstrategien und Lernerfolg: Eine handlungsnahe Studie

Artelt, C. (1999). Lernstrategien und Lernerfolg: Eine handlungsnahe Studie. Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie, 31(2), 86-96.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Artelt, Cordula1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 1999
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: Other: alg:id10001629
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 31 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 86 - 96 Identifier: -