English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Fachdidaktische Massnahmen im Französisch-Unterricht aus Schülersicht: Der Zusammenhang mit Schulleistung und Motivation

Niggli, A., Cathomas, R., Trautwein, U., & Schnyder, I. (2007). Fachdidaktische Massnahmen im Französisch-Unterricht aus Schülersicht: Der Zusammenhang mit Schulleistung und Motivation. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 29(3), 475-504.

Item is

Basic

show hide
Genre: Journal Article

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Niggli, Alois1, Author
Cathomas, Rico1, Author
Trautwein, Ulrich2, Author           
Schnyder, Inge1, Author
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2007
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: Other: alg:az0901916
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 29 (3) Sequence Number: - Start / End Page: 475 - 504 Identifier: -