English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Laborschule im Spiegel ihrer PISA-Ergebnisse: Pädagogisch-didaktische Konzepte und empirische Evaluation reformpädagogischer Praxis

Watermann, R., Thurn, S., Tillmann, K.-J., & Stanat, P. (Eds.). (2005). Die Laborschule im Spiegel ihrer PISA-Ergebnisse: Pädagogisch-didaktische Konzepte und empirische Evaluation reformpädagogischer Praxis. Weinheim: Juventa-Verlag.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Watermann, Rainer1, 2, Editor           
Thurn, Susanne2, Editor
Tillmann, Klaus-Jürgen2, Editor
Stanat, Petra1, 2, Editor           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2005
 Publication Status: Issued
 Pages: 318
 Publishing info: Weinheim : Juventa-Verlag
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: ISBN: 3-7799-1678-9
Other: alg:az0509386
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show