English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Der Erwerb anschlussfähigen Wissens als Ziel des Grundschulunterrichtes

Stern, E., & Möller, K. (2004). Der Erwerb anschlussfähigen Wissens als Ziel des Grundschulunterrichtes. In D. Lenzen, J. Baumert, R. Watermann, & U. Trautwein (Eds.), PISA und die Konsequenzen für die erziehungswissenschaftliche Forschung (pp. 25-36). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

hide
 Creators:
Stern, Elsbeth1, Author           
Möller, Kornelia2, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: Other: alg:id10002956
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

hide
Title: PISA und die Konsequenzen für die erziehungswissenschaftliche Forschung
Source Genre: Book
 Creator(s):
Lenzen, D., Editor
Baumert, J.1, Editor           
Watermann, R.1, Editor           
Trautwein, U.1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 25 - 36 Identifier: -

Source 2

hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft: Beiheft
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 3 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -