English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Chancen zur Bildung demokratischer Handlungspotenziale in Heranwachsenden

Krappmann, L. (2001). Chancen zur Bildung demokratischer Handlungspotenziale in Heranwachsenden. In R. Eckert, W. Edelstein, W. Frindte, H. Funke, J. Hofmann, L. Krappmann, et al. (Eds.), Demokratie lernen und leben: Eine Initiative gegen Rechtsextremismus, Rassismus, Antisemitismus, Fremdenfeindlichkeit und Gewalt (pp. 169-179). Weinheim: Freudenberg Stiftung.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Krappmann, Lothar1, Author           
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074285              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2001
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: Other: alg:id10001630
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Demokratie lernen und leben: Eine Initiative gegen Rechtsextremismus, Rassismus, Antisemitismus, Fremdenfeindlichkeit und Gewalt
Source Genre: Multi-Volume
 Creator(s):
Eckert, R.1, Editor
Edelstein, Wolfgang1, Editor           
Frindte, W., Editor
Funke, H., Editor
Hofmann, J., Editor
Krappmann, Lothar1, Editor           
Melzer, W., Editor
Neumann, J., Editor
Wagner, B., Editor
Affiliations:
1 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Weinheim : Freudenberg Stiftung
Pages: - Volume / Issue: Vol. 1. Probleme - Voraussetzungen - Möglichkeiten Sequence Number: - Start / End Page: 169 - 179 Identifier: -