Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  How infants go about word learning: Electrophysiological evidence of speech segmentation and word-referent mapping

Männel, C. (2018). How infants go about word learning: Electrophysiological evidence of speech segmentation and word-referent mapping. Talk presented at Seminar Series. Center for Brain and Cognition, Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Spain. 2018-04-27 - 2018-04-27.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Männel, Claudia1, 2, Autor           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              
2Department Neurology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_persistent22              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2018-04
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: Seminar Series
Veranstaltungsort: Center for Brain and Cognition, Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Spain
Start-/Enddatum: 2018-04-27 - 2018-04-27
Eingeladen: Ja

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: