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  The role of brand prominence and extravagance of product design in luxury brand building: What drives consumers' preferences for loud versus quiet luxury?

Greenberg, D., Ehrensperger, E., Schulte-Mecklenbeck, M., Hoyer, W. D., Zhang, Z. J., & Krohmer, H. (2020). The role of brand prominence and extravagance of product design in luxury brand building: What drives consumers' preferences for loud versus quiet luxury? Journal of Brand Management, 27, 195-210. doi:10.1057/s41262-019-00175-5.

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Basisdaten

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Genre: Zeitschriftenartikel

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Greenberg2020_Article_TheRoleOfBrandProminenceAndExt.pdf (Verlagsversion), 2MB
 
Datei-Permalink:
-
Name:
Greenberg2020_Article_TheRoleOfBrandProminenceAndExt.pdf
Beschreibung:
-
OA-Status:
Sichtbarkeit:
Eingeschränkt (Embargo bis 2021-03-12) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Typ / Prüfsumme:
application/pdf
Technische Metadaten:
Copyright Datum:
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Copyright Info:
-
Lizenz:
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Externe Referenzen

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externe Referenz:
https://dx.doi.org/10.1057/s41262-019-00175-5 (Verlagsversion)
Beschreibung:
-
OA-Status:

Urheber

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 Urheber:
Greenberg, Daria1, Autor
Ehrensperger, Elena1, Autor
Schulte-Mecklenbeck, Michael1, 2, Autor                 
Hoyer, Wayne D.1, Autor
Zhang, Z. John1, Autor
Krohmer, Harley1, Autor
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Center for Adaptive Rationality, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074286              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2020
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: DOI: 10.1057/s41262-019-00175-5
Anderer: alg:id10008570
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Journal of Brand Management
Genre der Quelle: Zeitschrift
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Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 27 Artikelnummer: - Start- / Endseite: 195 - 210 Identifikator: -