English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Das Spiel von Nähe und Distanz: Werbung um Beziehungen und Meinungen im journalistischen Feld Nordindiens

Rao, U. (2002). Das Spiel von Nähe und Distanz: Werbung um Beziehungen und Meinungen im journalistischen Feld Nordindiens. In H. Willems (Ed.), Die Gesellschaft der Werbung: Kontexte und Texte; Produktionen und Rezeptionen; Entwicklungen und Perspektiven (1. ed., pp. 265-282). Wiesbaden: Westdeutscher Verlag.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Rao, Ursula1, Author           
Affiliations:
1Department 'Anthropology of Politics and Governance', MPI for Social Anthropology, Max Planck Society, ou_3224592              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Die Gesellschaft der Werbung: Kontexte und Texte; Produktionen und Rezeptionen; Entwicklungen und Perspektiven
Source Genre: Book
 Creator(s):
Willems, Herbert, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : Westdeutscher Verlag, 1. ed.
Pages: 1006 p. Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 265 - 282 Identifier: ISBN: 978-3-531-13823-7
ISBN: 3-531-13823-5