English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Scoring ist nicht neu, sondern uralt: Aus seiner Geschichte kann man lernen, wie man heutzutage damit umgehen kann und soll

Wagner, G. G. (2021). Scoring ist nicht neu, sondern uralt: Aus seiner Geschichte kann man lernen, wie man heutzutage damit umgehen kann und soll. In H. Gapski, & S. Packard (Eds.), Super-Scoring? Datengetriebene Sozialtechnologien als neue Bildungsherausforderung (pp. 91-101). Düsseldorf: kopaed-Verlag.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
91-101.pdf (Publisher version), 699KB
 
File Permalink:
-
Name:
91-101.pdf
Description:
-
Visibility:
Restricted (embargoed till 2023-04-27) (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Wagner, Gert G.1, Author              
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2021
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Super-Scoring? Datengetriebene Sozialtechnologien als neue Bildungsherausforderung
Source Genre: Book
 Creator(s):
Gapski, Harald, Editor
Packard, Stephan, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Düsseldorf : kopaed-Verlag
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 91 - 101 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Schriftenreihe zur digitalen Gesellschaft NRW
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 6 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -