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  Kampagnenforschung als Management-Problem

Scharpf, F. W. (1988). Kampagnenforschung als Management-Problem. In L. Reyher, & J. Kühl (Eds.), Resonanzen: Arbeitsmarkt und Beruf - Forschung und Politik: Festschrift für Dieter Mertens (pp. 373-384). Nürnberg: Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung.

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Genre: Contribution to Collected Edition

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:
mpifg_am88_373.pdf (Any fulltext), 517KB
 
File Permalink:
-
Name:
mpifg_am88_373.pdf
Description:
Full text
OA-Status:
Visibility:
Restricted (Max Planck Institute for the Study of Societies, MKGS; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

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Creators

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 Creators:
Scharpf, Fritz W.1, Author           
Affiliations:
1Projektbereiche vor 1997, MPI for the Study of Societies, Max Planck Society, ou_1214553              

Content

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Details

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Language(s): deu - German
 Dates: 1988
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

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Legal Case

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Project information

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Source 1

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Title: Resonanzen: Arbeitsmarkt und Beruf - Forschung und Politik: Festschrift für Dieter Mertens
Source Genre: Festschrift
 Creator(s):
Reyher, Lutz, Editor
Kühl, Jürgen, Editor
Mertens, Dieter, Honoree
Affiliations:
-
Publ. Info: Nürnberg : Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 373 - 384 Identifier: -

Source 2

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Title: Beiträge zur Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 111 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -