Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Introducing ECOLE: A language - music bridging paradigm to study the role of Expectancy and Context in social LEarning

Verga, L., & Kotz, S. A. (2012). Introducing ECOLE: A language - music bridging paradigm to study the role of Expectancy and Context in social LEarning. Poster presented at a Joint Conference: the 12th International Conference on Music Perception and Cognition (ICMPC) and the 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music (ESCOM), Thessaloniki, Greece.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Verga, Laura1, Autor           
Kotz, Sonja A.1, Autor
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_persistent22              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2012-07-20
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: a Joint Conference: the 12th International Conference on Music Perception and Cognition (ICMPC) and the 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music (ESCOM)
Veranstaltungsort: Thessaloniki, Greece
Start-/Enddatum: 2012-07-23 - 2012-07-28

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: